Digital Markedsføring
Få mer trafikk til nettstedet ditt
Som bedriftseier, leder eller markedsfører er man alltid opptatt av å få mest mulig ut av markedsføringsbudsjettet. Tradisjonell markedsføring som annonsering i papirmedier eller TV- og radiospots, er dyrt og lite målbart. Det er også vanskelig å vite hvor godt en kampanje fungerer før det er for sent å endre på den.
Digital markedsføring er derimot svært målbar, fleksibel og som regel langt billigere. Du kan endre kampanjen underveis, og tilpasse den for å oppnå bedre resultater. En annen fordel med digital markedsføring er den enestående muligheten du ved målretting har til å spisse markedsføringen mot nettopp dine målgrupper og sørge for en langt høyere ROI på hver brukte krone. Du trenger heller ikke et høyt budsjett, med digital markedsføring kan du begynne i det små.
Det er ikke uten grunn at de fleste markedsføringsmidler etter hvert havner hos kanaler som Google og Facebook. Nytteverdien ved å være sterkere til stede i disse kanalene er rett og slett mye større enn i tradisjonelle medier, ofte med langt høyere markedsføringsverdi.




Vi er veldig glade i kaffe!
Så hvorfor ikke ta en kaffe og en prat?
Rona 2 (etg.4B)
4638 Kristiansand
+47 401 84 862
post@digitalsor.no
Synlighet i sosiale medier
Usikker på hvordan du skal gå frem?
Mange bedrifter har for lengst sett nytten av hva sosiale kanaler kan tilby av markedsføringsmuligheter. Faktisk så mange, at det begynner å bli vanskelig å ikke drukne i konkurransen.
Det finnes mange sosiale medier som alle tilbyr muligheter for bedrifter til å bli sett og hørt. Facebook er fortsatt størst, men andre kanaler som Instagram, Snap, Linkedin, Pinterest og Twitter kjemper også om brukerne og annonseinntekter.
Det er lett å kaste seg på uten helt å vite hvilke medier som passer deg best, og ikke minst… Hva man burde gjøre der. Tilstedeværelsen i sosiale kanaler burde forankres i en digital strategi, som igjen er forankret i kommunikasjonsstrategien.
Vi har jobbet med sosiale medier i mange år, og vi vet hva som fungerer for å synes i mengden av informasjon som brukerne opplever.