Meny

Kontakt

Digital Sør AS

 

4635 Kristiansand

Rona 2 (4etg)

932 85 867

post@digitalsor.no

Digital Markedsføring

Få mer trafikk til nettstedet ditt

Som bedriftseier, leder eller markedsfører er man alltid opptatt av å få mest mulig ut av markedsføringsbudsjettet. Tradisjonell markedsføring som annonsering i papirmedier eller TV- og radiospots, er dyrt og lite målbart. Det er også vanskelig å vite hvor godt en kampanje fungerer før det er for sent å endre på den.

Digital markedsføring er derimot svært målbar, fleksibel og som regel langt billigere. Du kan endre kampanjen underveis, og tilpasse den for å oppnå bedre resultater. En annen fordel med digital markedsføring er den enestående muligheten du ved målretting har til å spisse markedsføringen mot nettopp dine målgrupper og sørge for en langt høyere ROI på hver brukte krone. Du trenger heller ikke et høyt budsjett, med digital markedsføring kan du begynne i det små.

Det er ikke uten grunn at de fleste markedsføringsmidler etter hvert havner hos kanaler som Google og Facebook. Nytteverdien ved å være sterkere til stede i disse kanalene er rett og slett mye større enn i tradisjonelle medier, ofte med langt høyere markedsføringsverdi.

Vi er veldig glade i kaffe!

Så hvorfor ikke ta en kaffe og en prat?

Rona 2 (etg.4B)

4638 Kristiansand

+47 401 84 862

post@digitalsor.no

Synlighet i sosiale medier

Usikker på hvordan du skal gå frem?

Mange bedrifter har for lengst sett nytten av hva sosiale kanaler kan tilby av markedsføringsmuligheter. Faktisk så mange, at det begynner å bli vanskelig å ikke drukne i konkurransen.
Det finnes mange sosiale medier som alle tilbyr muligheter for bedrifter til å bli sett og hørt. Facebook er fortsatt størst, men andre kanaler som Instagram, Snap, Linkedin, Pinterest og Twitter kjemper også om brukerne og annonseinntekter.
Det er lett å kaste seg på uten helt å vite hvilke medier som passer deg best, og ikke minst… Hva man burde gjøre der. Tilstedeværelsen i sosiale kanaler burde forankres i en digital strategi, som igjen er forankret i kommunikasjonsstrategien.
Vi har jobbet med sosiale medier i mange år, og vi vet hva som fungerer for å synes i mengden av informasjon som brukerne opplever.

Annonsering

Identitet

Kanalvalg

Kreativt innhold

Måling og analyse

SEO

ROI

Pay Per Click

Annonsering

Identitet

Kanalvalg

Kreativt innhold

Måling og analyse

SEO

ROI

Pay Per Click