Digital Markedsføring
Få mer trafikk til nettstedet ditt
Som bedriftseier, leder eller markedsfører er man alltid opptatt av å få mest mulig ut av markedsføringsbudsjettet. Tradisjonell markedsføring som annonsering i papirmedier eller TV- og radiospots, er dyrt og lite målbart. Det er også vanskelig å vite hvor godt en kampanje fungerer før det er for sent å endre på den.
Digital markedsføring er derimot svært målbar, fleksibel og som regel langt billigere. Du kan endre kampanjen underveis, og tilpasse den for å oppnå bedre resultater. En annen fordel med digital markedsføring er den enestående muligheten du ved målretting har til å spisse markedsføringen mot nettopp dine målgrupper og sørge for en langt høyere ROI på hver brukte krone. Du trenger heller ikke et høyt budsjett, med digital markedsføring kan du begynne i det små.
Det er ikke uten grunn at de fleste markedsføringsmidler etter hvert havner hos kanaler som Google og Facebook. Nytteverdien ved å være sterkere til stede i disse kanalene er rett og slett mye større enn i tradisjonelle medier, ofte med langt høyere markedsføringsverdi.
Vi er Google Partrner
Google ADS
Få mer trafikk til nettstedet ditt
Google Ads er en av verdens mest populære og effektive plattformer for digital annonsering. Det lar deg nå ut til en stor og relevant målgruppe ved hjelp av søkeord, så du kan få mer synlighet og økt trafikk til nettstedet ditt.
Hos oss tilbyr vi bistand med å sette opp og administrere Google Ads-kampanjer for deg. Vi vil hjelpe deg med å definere målgruppen din, velge relevante søkeord og skrive annonsetekster som appellerer til din målgruppe. Vi vil også sørge for at du får mest mulig ut av budsjettet ditt ved å optimalisere annonsene dine over tid.
Ved å samarbeide med oss får du tilgang til vår ekspertise og erfaring med Google Ads, slik at du kan fokusere på det du gjør best, mens vi tar oss av annonseringen. Kontakt oss i dag for å lære mer om hvordan vi kan hjelpe deg å nå dine mål med Google Ads.
Content marketing
Markedsføring og content marketing, eller innholdsmarkedsføring på godt norsk, er to begreper som ofte blir brukt sammen, men som har litt forskjellige formål og metoder. Markedsføring handler om å selge et produkt eller en tjeneste til kundene dine, mens content marketing er en metode for å nå ut til potensielle kunder og bygge opp et forhold til dem gjennom å tilby verdifulle og relevante opplevelser.
Med økt digitalisering har content marketing blitt en viktig del av markedsføringsstrategiene for mange bedrifter. Gjennom å publisere innhold som er relevant for målgruppen din, kan du bygge opp tillit og forhold til potensielle kunder, noe som kan føre til at de blir mer tilbøyelige til å kjøpe produkter eller tjenester fra deg i fremtiden.
Content marketing kan omfatte alt fra blogginnlegg, videoer, infografikk og innhold i sosiale medier, til e-bøker, whitepapers og webinarer.
Det er viktig å vite målgruppen din og hva de er interessert i, slik at du kan tilby innhold som er relevant og verdifullt for dem. Du bør også være tålmodig, da det kan ta tid å se resultater fra innsatsen din. Men når du har bygd opp tilliten til målgruppen din og tilbudt verdifulle opplevelser, vil du merke at de blir mer tilbøyelige til å kjøpe produkter eller tjenester fra deg.
Det er viktig å måle resultatene av content marketing-innsatsen din, slik at du kan vite hva som fungerer og hva som ikke gjør det. Dette lar deg tilpasse strategien din for å få mest mulig ut av innsatsen din.
Vi er veldig glade i kaffe!
Så hvorfor ikke ta en kaffe og en prat?
Synlighet i sosiale medier
Usikker på hvordan du skal gå frem?
Mange bedrifter har for lengst sett nytten av hva sosiale kanaler kan tilby av markedsføringsmuligheter. Faktisk så mange, at det begynner å bli vanskelig å ikke drukne i konkurransen.
Det finnes mange sosiale medier som alle tilbyr muligheter for bedrifter til å bli sett og hørt. Facebook er fortsatt størst, men andre kanaler som Instagram, Snap, Linkedin, Pinterest og Twitter kjemper også om brukerne og annonseinntekter.
Det er lett å kaste seg på uten helt å vite hvilke medier som passer deg best, og ikke minst… Hva man burde gjøre der. Tilstedeværelsen i sosiale kanaler burde forankres i en digital strategi, som igjen er forankret i kommunikasjonsstrategien.
Vi har jobbet med sosiale medier i mange år, og vi vet hva som fungerer for å synes i mengden av informasjon som brukerne opplever.