Synlighet i sosiale medier

Mange bedrifter har for lengst sett nytten av hva sosiale kanaler kan tilby av markedsføringsmuligheter. Faktisk så mange, at det begynner å bli vanskelig å ikke drukne i konkurransen.


Det finnes mange sosiale medier som alle tilbyr muligheter for bedrifter til å bli sett og hørt. Facebook er fortsatt størst, men andre kanaler som Instagram, Snap, Linkedin, Pinterest og Twitter kjemper også om brukerne og annonseinntekter.


Det er lett å kaste seg på uten helt å vite hvilke medier som passer deg best, og ikke minst… Hva man burde gjøre der. Tilstedeværelsen i sosiale kanaler burde forankres i en digital strategi, som igjen er forankret i kommunikasjonsstrategien.


Vi har jobbet med sosiale medier i mange år, og vi vet hva som fungerer for å synes i mengden av informasjon som brukerne opplever.

Vi hjelper deg gjerne med:

  1. Kanalvalg
  2. Kreativt innhold som engasjerer brukerne og som leder til å oppnå målsetningene dine
  3. Publiseringsstrategi
  4. Oppsett av kampanjer som gir høy effekt
  5. Resultater, måling og analyse

Ved riktig bruk av sosiale medier oppnår du svært god markedsføringseffekt av de ressursene du bruker. Ta kontakt med oss, så viser vi deg hvordan du gjør det!

Vil du vite mer?